
Την επιστροφή του στη δράση στο Game 2 απέναντι στους Νιου Ορλίνς Πέλικανς, σχολίασε ο superstar των «πολεμιστών», Στεφ Κάρι.
«Μου φάνηκε σαν αιωνιότητα η αναμονή μέχρι να επιστρέψω στο παρκέ. Έτσι ένιωθα. Μόλις κατάλαβα πως πλησιάζει η επιστροφή, έπρεπε να πείσω τον εαυτό μου να κάνει υπομονή μέχρι να μπω στο παρκέ. Έμοιαζε τεράστια η αναμονή για να μπω στο γήπεδο. Ήταν όμως πολύ ωραίο συναίσθημα το να επιστρέφεις στην αγωνιστική δράση. Μόλις χαλάρωσα, άρχισα να το απολαμβάνω», υποστήριξε ο βραχύσωμος πόιντ γκαρντ των Γουόριορς μιλώντας στην εφημερίδα «USA Today Sports» και τον Σαμ Έιμικ.
Ο Κάρι δεν είχε αγωνιστεί από τα τέλη Μαρτίου, όμως στην επάνοδο του ήταν «καυτός», αφού σκόραρε 28 πόντους και μάζεψε 7 ριμπάουντ σε 27 λεπτά συμμετοχής απέναντι στους «πελεκάνους».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.