
Πόσο γλυκό!
Η Ελένη Φουρέιρα έχει αποσπάσει πολύ θετικές κριτικές με την φωνή και την εκρηκτική της παρουσία επί σκηνής, ενώ όλο το στάδιο της Λισαβόνα λικνίστηκε στους ρυθμούς του "Fuego".
Μάλιστα, η αγαπημένη τραγουδίστρια επέστρεψε στην Αθήνα την Κυριακή- ενώ έκανε πολύ υπερήφανη την Κύπρο και την Ελλάδα με την συμμετοχή της, αφού έδωσε τον καλύτερο της εαυτό. Διαβάστε παρακάτω...

Μάλιστα, ο πιλότος λίγο πριν την απογείωση του αεροπλάνου, είπε: «Ελένη, θα θέλαμε κι εμείς με τη σειρά μας να σε συγχαρούμε για τη μεγάλη προσπάθεια και την εξαιρετική διεθνή εμφάνιση.
Ελένη σ' αγαπάμε και σου ευχόμαστε πάντα επιτυχίες. Ελπίζουμε να εκπροσωπήσεις και την Ελλάδα σε κάποια επόμενη Eurovision».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.