Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

«Έχουμε βαρεθεί να παίζουμε με τους Καβαλίερς»

Joe Lacob

Το γεγονός πως οι Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς έχουν κουραστεί να βρίσκουν μονίμως απέναντι τους τους Κλίβελαντ Καβαλίερς, αποκάλυψε ο ιδιοκτήτης των «πολεμιστών», Τζο Λέικομπ.
Μιλώντας στην ιστοσελίδα «The Athletic» και τον Άντονι Σλέιτερ, το αφεντικό των Καλιφορνέζων αναφέρθηκε στις σκέψεις του για το τέταρτο συνεχόμενο ραντεβού με την ομάδα του Οχάιο σε τελικούς.
«Έχουμε βαρεθεί κάπως να παίζουμε με το Κλίβελαντ, για να είμαι ειλικρινής. Αλλά άσχετα από αυτό, ο ΛεΜπρόν Τζέιμς είναι μια τεράστια πρόκληση, ένας εκπληκτικός παίκτης. Θα είναι διασκεδαστικό», ανέφερε ο 62χρονος επιχειρηματίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.