Τετάρτη 23 Μαΐου 2018

Πομπέο: Η Ουάσινγκτον συνεχίζει να σχεδιάζει μια συνάντηση μεταξύ Τραμπ και Κιμ

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάικ Πομπέο δήλωσε σήμερα ότι η Ουάσινγκτον συνεχίζει να σχεδιάζει για μια σύνοδο κορυφής στις 12 Ιουνίου μεταξύ του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ και του ηγέτη της Βόρειας Κορέας Κιμ Γιονγκ Ουν, αλλά αρνήθηκε να κάνει πρόβλεψη κατά πόσον η σύνοδος θα πραγματοποιηθεί.

Ο επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας τόνισε σε μια συνέντευξη Τύπου ότι οι ΗΠΑ θα κάνουν ό,τι μπορούν για να διασφαλίσουν ότι οι συνομιλίες Τραμπ-Κιμ θα στεφθούν με επιτυχία και εξέφρασε την "πεποίθησή του ότι θα το πετύχουμε" στο τέλος.

Πρόσθεσε ότι η Κίνα πρόσφερε "ιστορικής σημασίας βοήθεια" με την άσκηση πίεσης στην Πιονγκιάνγκ.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/789974/pobeo-i-ouasington-sunehizei-na-shediazei-mia-sunadisi-metaxu-trab-kai-kim/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.