
Ποια είναι η συνέχεια της σειράς;
Η Αθηνά Οικονομάκου αποκάλυψε στην Ελένη πως θα επιστρέψει στη σειρά «Έλα στη θέση μου» στην οποία πρωταγωνιστούσε αλλά έφυγε λόγω εγκυμοσύνης!
Η ηθοποιός αποχώρησε προσωρινά όταν μπήκε στον έβδομο μήνα σταμάτησε προκειμένου να φέρει στον κόσμο το πρώτο της παιδί και αναμένεται να... επιστρέψει! Διαβάστε παρακάτω...
Η Αθηνά ανακοίνωσε το come back της λέγοντας στην Ελένη: «Θα επιστρέψω… Τον Τσιμιτσέλη τον βλέπω, είναι άτακτος…Σκεφτόμαστε να επανέλθω και να βάλω τα πράγματα στη θέση τους γιατί έχουν ξεφύγει… Θα γυρίσει αλλαγμένη και με μωρό…»! Δείτε το σχετικό βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.