
«Είμαστε κοντά στη λύση», δήλωσε ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ Ζόραν Ζαεφ, αναφερόμενος στη διαπραγμάτευση με την Ελλάδα για το ονοματολογικό και σχολιάζοντας την εν εξελίξει συνάντηση των ΥΠΕΞ κ. Κοτζιά και Ντιμιτρόφ υπό τον Μάθιου Νίμιτς τόνισε ότι οι δυο πλευρές θα συνεχίσουν την προσπάθεια για την εξεύρεση λύσης «που θα διαφυλάσσει την αξιοπρέπεια και την ταυτότητα».
Όπως μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων ΜΙΑ, σε τηλεμαχία που είχε στα Σκόπια με τον ηγέτη της αντιπολίτευσης (VMRO DPMNE) Χρίστιαν Μίτσκοσκι, ο κ. Ζάεφ είπε, ειδικότερα, επ΄ αυτού: «Δεν είχαμε καλύτερη ευκαιρία τα τελευταία 25 χρόνια, ούτε θα έχουμε καλύτερη ευκαιρία την επόμενη περίοδο. Αν χάσουμε την ευκαιρία, τα επόμενα 10 χρόνια θα είναι πιο δύσκολη η διαπραγμάτευση και θα έχει ακόμα μικρότερες πιθανότητες λύσης. Τώρα είμαστε κοντά. Καλώ τους πολιτικούς στη «Μακεδονία» να επιδείξουν σοβαρότητα και νηφαλιότητα. Εγώ είμαι έτοιμος να αναλάβω το δικό μου μερίδιο της ευθύνης στην λήψη των αποφάσεων. Είπαμε ότι στο τέλος οι πολίτες αποφασίζουν σε δημοψήφισμα. Με τη δημιουργικότητα που δείχνουμε θέλουμε να βρεθεί λύση που θα είναι αποδεκτή και από τις δύο πλευρές. Διότι μπορεί ο Ζάεφ και ο Τσίπρας να δώσουν τα χέρια, αλλά είναι οι θεσμοί αυτοί που λαμβάνουν τις αποφάσεις –σε μας και οι πολίτες με το δημοψήφισμα».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.