
Δηλώσεις με αφορμή τη συμφωνία των Μιλγουόκι Μπακς με τον Μάικ Μπούντενχολζερ, έκανε ο superstar της ομάδας του Ουισκόνσιν, Γιάννης Αντετοκούνμπο.
«Είναι πραγματικά φανταστικό που έκλεισε η συμφωνία με τον συγκεκριμένο προπονητή. Θα ήθελα πολύ να του μιλήσω ξανά πριν αρχίσουμε να δουλεύουμε μαζί. Θέλω πολύ να μάθω τα πλάνα του και τα συστήματα του ενόψει της νέας σεζόν. Θέλω να κάνω τον εαυτό μου καλύτερο», δήλωσε αρχικά ο «Greek Freak» και συνέχισε:
«Πιστεύω πως θα είναι φανταστική εμπειρία να δουλέψω μαζί του. Ανυπομονώ να παίξω υπό τις οδηγίες του και ελπίζω να καταφέρουμε να έχουμε νικηφόρα πορεία», υποστήριξε ο Έλληνας φόργουορντ στο περιθώριο του «Draft Combine», όπου συμμετάσχει ο αδερφός του, Κώστας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.