Τις προτεραιότητές του για τον δημόσιο τομέα παρουσίασε σήμερα το απόγευμα ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας ενώπιον πολλών δημοσίων υπαλλήλων σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών, με τον πρόεδρο της ΝΔ να τονίζει ότι έχει εμπιστοσύνη στους δημοσίους υπαλλήλους, αλλά και να προσθέτει ότι αυτοί πρέπει να έχουν εμπιστοσύνη, τόσο στη ΝΔ, όσο και στον ίδιο προσωπικά.
Ο πρόεδρος της ΝΔ υπογράμμισε, αρχικά, ενθυμούμενος και την εμπειρία του στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ότι ο μόνος τρόπος να διοικήσει κάποιος ένα υπουργείο δεν είναι να επιχειρήσει να παρακάμψει τη δημόσια διοίκηση, διορίζοντας στρατιές συμβούλων, αλλά να δουλέψει μαζί με τους άξιους δημοσίους υπαλλήλους, αξιοποιώντας έτσι το ανθρώπινο δυναμικό της δημόσιας διοίκησης. «Θα εμπιστευθώ τους δημοσίους υπαλλήλους», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης, προσθέτοντας ότι «θα σταθούμε απέναντι σε μια μαύρη προπαγάνδα του ΣΥΡΙΖΑ που θέλει να περιορίσει το δικό μας σχέδιο για τη δημόσια διοίκηση στο ότι δήθεν θα απολύσουμε δημοσίους υπαλλήλους». «Δεν θα γίνει καμία απόλυση δημοσίου υπαλλήλου», επανέλαβε για πολλοστή φορά ο κ. Μητσοτάκης.
«Μας κατηγορούν για πελατειακό κράτος αυτοί που επανέφεραν στη δημόσια διοίκηση τις χειρότερες συνήθειες του παλιού», τόνισε ο πρόεδρος της ΝΔ, εξαπολύοντας βολές στην κυβέρνηση, προσθέτοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ παρεμβαίνει και στην κορυφή και στη βάση της δημόσιας διοίκησης, τόσο διορίζοντας στρατιές ανθρώπων που είναι κοντά στο κόμμα, αλλά και δημιουργώντας μια στρατιά νέων συμβασιούχων, «στους οποίους κραδαίνουν το τυράκι της μονιμοποίησης», όπως είπε. «Σκοπός η άλωση του κράτους για λογαριασμό του κόμματος», τόνισε ο πρόεδρος της ΝΔ, προσθέτοντας ότι «δεν θα τους επιτρέψουμε να πάρουν τα κλειδιά του κράτους στην Κουμουνδούρου».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.