Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

ΗΠΑ: Η ακύρωση της συνόδου συνιστά «νίκη για τον Κιμ» λένε οι Δημοκρατικοί

Η επικεφαλής των Δημοκρατικών στη Βουλή των Αντιπροσώπων υποστήριξε σήμερα ότι η ματαίωση της συνόδου κορυφής μεταξύ του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ και του Βορειοκορεάτη ηγέτη Κιμ Γιονγκ Ουν είναι μια "καλή" εξέλιξη για τον τελευταίο και ότι ο Αμερικανός πρόεδρος νομιμοποίησε έναν "τραμπούκο" αρχηγό "αστυνομικού κράτους".

"Πιστεύω ότι είναι καλό για τον Κιμ Γιονγκ Ουν" είπε η Νάνσι Πελόζι όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφους.

"Έλαβε διεθνή αναγνώριση και σεβασμό. Αυτός είναι ο μεγάλος νικητής. Και όταν έλαβε αυτήν την επιστολή από τον πρόεδρο που έλεγε «Εντάξει, δεν πειράζει», πρέπει να έπαθε κρίση γέλιου εκεί, στη Βόρεια Κορέα", συνέχισε, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η εξέλιξη αυτή δείχνει πως ο Αμερικανός πρόεδρος δεν ήταν προετοιμασμένος.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/790688/ipa-i-akurosi-tis-sunodou-sunista-niki-gia-ton-kim-lene-oi-dimokratikoi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.