Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

Συμφωνία στο Σκοπιανό βλέπει ο Κοτζιάς - «Ψυχραιμία» μέχρι τη Σύνοδο του Ιουνίου λέει κυβερνητικός αξιωματούχος

kotzias_zaev_arthro

«Ο λόγος στους πρωθυπουργούς» είπαν οι υπουργοί Εξωτερικών Ελλάδας- Σκοπίων με τον Ν. Κοτζιά να σημειώνει ότι απομένουν μόνο νομικά και τεχνικά ζητήματα- Βάζει «πάγο» κυβερνητικό στέλεχος λέγοντας ότι οι διαπραγματεύσεις δεν τελείωσαν

Τους πανυγηρικούς τόνους των δηλώσεων του υπουργού Εξωτερικών Νίκου Κοτζιά, σύμφωνα με τον οποίο ο λόγος πλέον ανήκει στους πρωθυπουργούς Ελλάδας και Σκοπίων, καθώς το έργο το δικό του και του ομολόγου του Ν.Ντιμιτρόφ «τελείωσε», ρίχνει κυβερνητική διαρροή στο ΑΠΕ, σύμφωνα με την οποία οι διαπραγματεύσεις δεν τελείωσαν και απαιτείται ψυχραιμία μέχρι τη σύνοδο κορυφής του Ιουνίου.


Κατά τον κ. Κοτζιά η διαπραγμάτευση θα συνεχιστεί σε επίπεδο ειδικών καθώς «τεχνικά και νομικά ζητήματα είναι αυτά που πρέπει να αντιμετωπιστούν».

Όπως αναφέρει στη δήλωσή του μετά την επίλυση των ζητημάτων αυτών τα κείμενα «θα δοθούν στους δύο πρωθυπουργούς, οι οποίοι θα μιλήσουν μεταξύ τους και θα καταλήξουν στην οριστική συμφωνία».



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.