
Η κατοχή θα συνεχιστεί, η αυστηρή εποπτεία θα συνεχιστεί και οι εκλογές δεν θα αλλάξουν τίποτα.
Καλημέρα στην κατεχόμενη περιοχή που σε λίγο θα μειώσει πάλι τις συντάξεις και το αφορολόγητο.
Όλοι ζητάνε εκλογές. Όλοι θέλουν να υπάρξει ένας νέος συσχετισμός πολιτικών δυνάμεων να χειριστεί τα πράγματα.
Όλοι λένε στον κο Τσίπρα δεν πάει άλλο!
Ο Μητσοτάκης θα συναντήσει τον Ιούνιο τη κα Μέρκελ και τον νέο υπουργό Οικονομικών τον κο Σολτς, ο οποίος όπως λένε κινείται πάνω στις γραμμές του Σόιμπλε.
Ο ΣΎΡΙΖΑ κραδαίνει στα χέρια τα πρωτογενή πλεονάσματα και τις υπερ-αποδόσεις από την υπερ – φορολόγηση. Περίπου 16 δις πρωτογενή πλεονάσματα μάζεψε σε 3 χρόνια από το 2015 έως και το 2017. Και τώρα, ο Πρόεδρος της Βουλής λέει προς το λαό και προς την πλευρά των δανειστών, ότι όσο μέτρα έχουν προνομοθετηθεί θα εφαρμοστούν πλήρως και ότι είναι άκαιρό να συζητάμε για μέτρα που μπορεί να παρθούν πίσω. Δηλαδή λέει προς όλους τους συνταξιούχους ότι οι ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ θα πορευτούν σωστά και έντιμα απέναντι στο Βερολίνο και στους δανειστές και μαζί με τη μείωση των συντάξεων θα περάσουμε σε ένα νέο κύκλο διευρυμένης φτωχοποίησης.
Από την πλευρά βέβαια της αντιπολίτευσης δεν υπάρχει καμία κριτική και ούτε ένας επικριτικός λόγος απέναντι στο Βερολίνο και στους δανειστές. Ο κος Μητσοτάκης δηλώνει ότι ο Τσίπρας τελείωσε και είναι έτοιμος να αναλάβει. Η κα Γεννηματά λέει σωστά ότι μετά τον Αύγουστο που ξεκινάει μια άλλη κατάσταση, ίσως και ένα άλλο μνημόνιο, πρέπει ο λαός να αποφασίσει ποιος θα αναλάβει τις τύχες του αλλά τόσο ο γαλάζιος αρχηγός, όσο και το παλαιό και νέο ΠΑΣΟΚ κινούνται πάνω στις ίδιες ράγες, μεταξύ μας, σε όσα λέει ο κος Βούτσης. Δηλαδή ότι όλα τα μέτρα θα εφαρμοστούν και τίποτα δεν θα παρθεί πίσω. Όλοι φωνάζουν προς το Βερολίνο: «καθρέφτη, καθρεφτάκι μου ποια είναι η ομορφότερη από όλες; Αλλά κανείς δεν βλέπει το πραγματικό αντιλαϊκό είδωλό του στον καθρέφτη. Κανείς δεν βλέπει που οδηγείται η χώρα και πόσο απαίσια και εθνοκτόνο πολιτική καθρεφτίζει το είδωλό τους. Πάσχουν όλοι από οπίσθιο, μνημονιακό, πυρηνικό καταρράκτη.
Σιγά σιγά βαδίζουμε προς το θέρος εν μέσω φωνών για εκλογές και πληροφοριών για σπασίματα εκλογικών περιφερειών, όπως η Β΄ Αθηνών. Ο Αλέξης Τσίπρας γράφοντας άρθρο στην εφημερίδα των Συντακτών μιλάει πάλι για καθαρή έξοδο και για ένα αποφασιστικό βήμα που θα φέρει περισσότερη ελευθερία στον σχεδιασμό στήριξης της κοινωνίας. Ας είμαστε ρεαλιστές και ας δούμε τα πράγματα στις πραγματικές διαστάσεις τους.
Η κατοχή θα συνεχιστεί. Η αυστηρή εποπτεία θα συνεχιστεί. Ο νέος υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας έστειλε ήδη τα πρώτα μηνύματά του. Ας μην ξεχνάμε ότι ήδη Γερμανοί οικονομολόγοι, όπως ο κος Γκιάτσε γράφουν στις γερμανικές εφημερίδες ότι η Γερμανία κερδίζει από τον εκβιασμό της Ελλάδας. Κάθε αρνητική αναφορά για τις οικονομικές εξελίξεις στην Αθήνα, είχε ως αποτέλεσμα χαμηλότερα επιτόκια για τα γερμανικά κρατικά ομόλογα. Αντίθετα, τα ομόλογα της Ελλάδας και άλλων χωρών που περνάνε κρίση, αυξήθηκαν!
Ακόμη και μια ολοκληρωτική πτώχευση της Ελλάδος, γράφει ο Γερμανός οικονομολόγος, θα είχε καθαρό αποτέλεσμα για τα γερμανικά ταμεία. Η Ελλάδα είναι δορυφόρος και κατεχόμενη περιοχή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.