25 Μαρτίου 2018, η Δούκισσα Νομικού έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, καρπό του έρωτά της με τον Δημήτρη Θεοδωρίδη.
Η παρουσιάστρια βιώνει υπέροχες στιγμές με την οικογένειά της και όταν νιώθει την ανάγκη επικοινωνεί με τους followers της στιγμές από τη ζωή της.
Να θυμίσουμε πως λίγους μήνες πριν γεννήσει η Δούκισσα είχε αποσυρθεί από τα social media για να αφοσιωθεί στο θαύμα της ζωής.
Σήμερα, σχεδόν δύο μήνες μετά τον ερχομό του μικρού Σάββα Θεοδωρίδη, η παρουσιάστρια επέστρεψε στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις πιο πλήρης, χαρούμενη και λαμπερή από ποτέ. «Πρώτη μέρα στη δουλειά, σαν την πρώτη μέρα στο σχολείο», έγραψε μεταξύ άλλων η Δούκισσα.
Η παρουσιάστρια εμφανίστηκε στο λανσάρισμα των νέων προϊόντων της L’oreal φορώντας ένα πουκάμισο και ένα σορτσάκι σε παστέλ μπεζ αποχρώσεις και ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνες γόβες, σε ίδιους χρωματισμού.
Η Δούκισσα φαίνεται πως έχει χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης και πώς κάθε μέρα που περνά νιώθει ολοένα και καλύτερα.
Δείτε την ανάρτησή της
πηγή: http://www.markos.tv/d-nomikoy-i-proti-imera-sti-doyleia-pos-einai-kormi-tis-meta-ti-gennisi-toy-gioy-tis
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.