
Είναι ντροπή ότι το αναπτυξιακό σχέδιο θα το ξαναγράψουν στις Βρυξέλλες», δηλώνει ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, στην συνέντευξή του στο «Βήμα της Κυριακής» και προσθέτει ότι τον δεσμεύουν μόνο οι δημοσιονομικοί στόχοι.
Συγκεκριμένα αναφέρει: «...Δεν θέτουμε εμείς τις πολιτικές προτεραιότητες. Γι’ αυτό λέω ξεκάθαρα ότι αυτό το σχέδιο δεν με δεσμεύει. Με δεσμεύουν οι δημοσιονομικοί στόχοι, τουλάχιστον μέχρι να μπορέσω να τους επαναδιαπραγμτευτώ... Αλλιώς γιατί να κάνουμε εκλογές; Γιατί να είμαι δεσμευμένος σε ένα σχέδιο που έχει συμφωνήσει ο κ. Τσίπρας με τους Ευρωπαίους και δεν θα ενσωματώνει τις δικές μου προτεραιότητες;»
Ο Κ. Μητσοτάκης προτάσσει την ανάγκη μεταρρυθμίσεων και σημειώνει ότι «πολλές από τις διαρθρωτικές αλλαγές που χρειάζεται η χώρα δεν εμπίπτουν στους μνημονιακούς περιορισμούς, όπως οι μεταρρύθμιση στα πανεπιστήμια, στη Δικαιοσύνη, στη Δημόσια Διοίκηση, οι στοχευμένοι έλεγχοι στη φοροδιαφυγή, η παροχή γενναίων φορολογικών κινήτρων».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.