Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

Το επόμενο βήμα για τις τηλεοπτικές άδειες


Μετά από μαραθώνια συνεδρίαση της ανεξάρτητης ραδιοτηλεοπτικής αποφασίστηκε ότι πέντε είναι οι προσωρινοί υπερθεματιστές. Πρόκειται για τον ΣΚΑΪ, το Star, τον Alpha, τον ΑΝΤ1 και το Epsilon.

Προβλήματα είχε ο φάκελος της «Τηλεοπτικής Ελληνικής» που φέρεται να συνδέεται με τον Φίλιππο Βρυώνη και δεν πέρασε στο επόμενο στάδιο. Ωστόσο τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμη.

Επόμενο βήμα για τον διαγωνισμό των τηλεοπτικών αδειών είναι αυτό των ενστάσεων. Μέσα στα επόμενα 24ωρα θα ξεκινήσει οι συμμετέχοντες στη διαδικασία θα προχωρήσουν στις ενστάσεις όπου και θα γίνει έλεγχος των καταγγελιών. Εφόσον κυλήσουν όλα ομαλά, η διαδικασία θα προχωρήσει άμεσα και οι προσωρινοί υπερθεματιστές θα ανακηρυχθούν οριστικοί. Τότε είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν την πρώτη δόση 3,5 εκατομμυρίων ευρώ, αφού το τίμημα για την τηλεοπτική άδεια είναι 35 εκατομμύρια ευρώ σε εύρος δεκαετίας.

Από εκεί και πέρα την Παρασκευή 4 Μαΐου αναμένεται να συνεδριάσει το Συμβούλιο της Επικρατείας επί των προσφυγών των καναλιών. Ο Alpha, ο ΑΝΤ1, το Star, ο ΣΚΑΪ και το Mega ζητούν την ακύρωση του διαγωνισμού καθώς όπως υποστηρίζουν τόσο η προκήρυξη όσο και οι υπουργικές αποφάσεις έρχονται σε σύγκρουση με το Σύνταγμα, τους Ευρωπαϊκούς και Ελληνικούς νομοθετικούς κανόνες και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

Εφόσον οι προσφυγές των καναλιών γίνουν δεκτές τότε θα συνεχίσουν να εκπέμπουν υπό το τωρινό καθεστώς. Στην ίδια συνεδρίαση θα κριθεί και το μέλλον του Mega. Με προσωρινή διαταγή το ανώτατο δικαστήριο είχε «παγώσει» την απόφαση του ΕΣΡ που ήθελε το κανάλι να ρίχνει «μαύρο».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.