
Μετά από τρεις σεζόν κατά τις οποίες κατάφερε να κάνει εμφανή βήματα προόδου, ο Άντριου Ουίγκινς φέτος δεν ικανοποίησε κανέναν με την απόδοσή του. Ούτε καν τον ίδιο του τον εαυτό…
«Δεν πραγματοποίησα την καλύτερη δυνατή σεζόν. Έμαθα πολλά τη φετινή περίοδο, αλλά δεν πιστεύω ότι έκανα καλή σεζόν. Αυτό αποτελεί ένα κίνητρο για να δουλέψω», ανέφερε αρχικά ο σμολ φόργουορντ των Μινεσότα Τίμπεργουλβς μιλώντας στον Τζέις Φρέντερικ, και συνέχισε:
«Πρέπει αυτό που συνέβη φέτος να το χρησιμοποιήσω ως επιπλέον κίνητρο το καλοκαίρι που έρχεται, προκειμένου να βελτιώσω τις αγωνιστικές μου αδυναμίες», υποστήριξε ο 23χρονος άσος των «λύκων».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.