
«Η Νέα Δημοκρατία θα δείξει τώρα αν ανέχεται να αναπαράγονται στο εσωτερικό της οι λογικές που δείχνουν ανοχή ή και ενθαρρύνουν φασιστικά στοιχεία», ανέφερε με ραδιοφωνικές του δηλώσεις ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, ο οποίος διερωτήθηκε σχετικά: «Ο δήμαρχος Άργους παραμένει μέλος της ΝΔ; Αυτό είναι το ερώτημα».
Οι δηλώσεις αυτές έρχονται ως σχόλιο για την επίθεση που δέχθηκε το Σάββατο (19/05) ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων μνήμης για τη Γενοκτονία των Ποντίων. «Όταν κάποιοι δίνουν το “πράσινο φως” για τέτοιες τοποθετήσεις, κάποιοι ξεσαλώνουν, και το ίδιο ισχύει και από κάποια ΜΜΕ, όπου ακούστηκαν απίθανα πράγματα», τόνισε ο υπουργός μέσω του Real FM.
Μιλώντας για το κίνημα των Αγανακτισμένων, στο οποίο υπήρξαν αναφορές τις τελευταίες ημέρες, σημείωσε ότι «η προσπάθεια κατασυκοφάντησης του μεγαλειώδους κινήματος των Αγανακτισμένων θα πέσει στο κενό», προσθέτοντας ότι εκείνη την περίοδο «υπήρξαν ακροδεξιές φωνές που προσπάθησαν να πάρουν κεφάλι μέσα στο πλήθος, αλλά δεν τα κατάφεραν, επειδή υπήρχε πνεύμα δημοκρατικών εξελίξεων και αλλαγών. Πρέπει να αφήσουμε τους συμψηφισμούς με ακραίες επιθέσεις, όταν μιλάμε για ειρηνικές διαδικασίες του κόσμου».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.