Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

Η ΝΔ λεει «όχι» στην επιστολική ψήφο που προτείνει η κυβέρνηση


«Όχι» στην επιστολική ψήφο που προτείνει η κυβέρνηση λέει η ΝΔ που ζητάει να ψηφίσουν όσοι Έλληνες ζουν στο εξωτερικό και είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους για να στηρίξει την κατάτμηση της Β΄ Αθήνας.




Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=680329&catID=1

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.