«Όχι» στην επιστολική ψήφο που προτείνει η κυβέρνηση λέει η ΝΔ που ζητάει να ψηφίσουν όσοι Έλληνες ζουν στο εξωτερικό και είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους για να στηρίξει την κατάτμηση της Β΄ Αθήνας.
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=680329&catID=1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.