Πέντε σταθμοί πήραν την άδεια και οι ιδιοκτήτες τους καλούνται άμεσα από το Συμβούλιο.
Την προσεχή Δευτέρα 7 Μαΐου αναμένεται να καθαρογραφεί η απόφαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης για τους πέντε προσωρινούς δικαιούχους τηλεοπτικής άδειας, γενικού περιεχομένου ενημερωτικού προγράμματος.
Την ίδια μέρα έχουν κληθεί οι εκπρόσωποι των πέντε τηλεοπτικών σταθμών να προσέλθουν στα γραφεία του ΕΣΡ, όπου θα συζητηθεί το θέμα αποδοχής τους ή όχι, του κοινού ελέγχου των αιτήσεών τους και από τους υπόλοιπους αιτούντες, καθώς υπάρχουν ζητήματα προσωπικών δεδομένων και εμπορικών στοιχείων που χρίζουν συγκεκριμένης αντιμετώπισης.
Στη συνέχεια θα ακολουθήσει το δεκαήμερο των ενστάσεων, από όποιον ενδιαφερόμενο επιθυμεί να καταθέσει ένσταση.
Η οριστική απόφαση για την έκδοση των αδειών θα υπάρξει μετά το πέρας και της προαναφερθείσας διαδικασίας. Θα εκδοθεί η απόφαση και θα οριστεί η ημερομηνία όπου οι λαμβάνοντες την άδεια, θα κληθούν να πληρώσουν την πρώτη δόση από τα συνολικά 35 εκατ. ευρώ κατοχής μιας τηλεοπτικής άδειας (σ.σ. αφορά 10ετη αποπληρωμή).
πηγή: http://dailymedia.gr/media/62917/sto-esr-ti-deftera-idioktites.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.