«Βόμβα» πυροδότησε ο Κριστιάνο Ρονάλντο μετά την κατάκτηση (και) του φετινού Champions League από τη Ρεάλ.
Μιλώντας στο «Bein Sports» λίγη ώρα μετά τη λήξη του τελικού, ο Πορτογάλος σταρ έκανε μια δήλωση που εύλογα ερμηνεύεται ως προαναγγελία της αποχώρησής του από τη «βασίλισσα».
«Ήταν πολύ ωραίο να βρίσκομαι στη Ρεάλ. Τις επόμενες μέρες θα δώσω μια απάντηση στους οπαδούς, που βρίσκονταν πάντα στο πλευρό μου. Γράψαμε ιστορία και τώρα πρέπει να το απολαύσουμε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Μιλώντας στο «Bein Sports» λίγη ώρα μετά τη λήξη του τελικού, ο Πορτογάλος σταρ έκανε μια δήλωση που εύλογα ερμηνεύεται ως προαναγγελία της αποχώρησής του από τη «βασίλισσα».
«Ήταν πολύ ωραίο να βρίσκομαι στη Ρεάλ. Τις επόμενες μέρες θα δώσω μια απάντηση στους οπαδούς, που βρίσκονταν πάντα στο πλευρό μου. Γράψαμε ιστορία και τώρα πρέπει να το απολαύσουμε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πηγές: sport-fm.gr
http://www.topontiki.gr/article/274980/vomva-ronalnto-itan-poly-oraio-na-vriskomai-sti-real
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.