Σάββατο 26 Μαΐου 2018

Δούκισσα Νομικού: Μας δείχνει για πρώτη φορά τον γιό της! (ΦΩΤΟ)


Η Δούκισσα Νομικού είναι μια χαρούμενη μαμά και αυτό δεν μπορεί να κρυφτεί. 
Η παρουσιάστρια από τις 25 Μαρτίου που έφερε στον κόσμο τον γιο της Σάββα, πλέει σε πελάγη ευτυχίας. Σήμερα ο μικρός έγινε δύο μηνών και η Δούκισσα μας χάρισε μια γλυκιά φωτογραφία των δυο τους.
Στο συνοδευτικό μήνυμα έλεγε: «Γίναμε 2 μηνών! Σε αγαπώ μωρό μου από εδώ μέχρι τον ουρανό. Και πίσω. Άπειρες φορές».

πηγή: http://www.markos.tv/doykissa-nomikoy-mas-deixnei-gia-proti-fora-ton-gio-tis-foto

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.