Η Δούκισσα Νομικού είναι μια χαρούμενη μαμά και αυτό δεν μπορεί να κρυφτεί.
Η παρουσιάστρια από τις 25 Μαρτίου που έφερε στον κόσμο τον γιο της Σάββα, πλέει σε πελάγη ευτυχίας. Σήμερα ο μικρός έγινε δύο μηνών και η Δούκισσα μας χάρισε μια γλυκιά φωτογραφία των δυο τους.
Στο συνοδευτικό μήνυμα έλεγε: «Γίναμε 2 μηνών! Σε αγαπώ μωρό μου από εδώ μέχρι τον ουρανό. Και πίσω. Άπειρες φορές».
πηγή: http://www.markos.tv/doykissa-nomikoy-mas-deixnei-gia-proti-fora-ton-gio-tis-foto
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.