Η σεζόν ολοκληρώθηκε για την ΑΕΚ και ο Ντούσαν Σάκοτα μέσω διαδικτύου στάθηκε στην επιτυχημένη πορεία της ομάδας του, ενώ δεν ξέχασε και τους συμπαίκτες του.
Η ΑΕΚ κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδας και το Basketball Champions League και ο Ντούσαν Σάκοτα ήταν εκείνος που σήκωσε πρώτος τα τρόπαια στα χέρια του.
Ο αρχηγός της Ένωσης μάλιστα "ανέβασε" στο Instagram μία φωτογραφία από την απονομή του τροπαίου του Basketball Champions League, την οποία συνόδευσε με το σχόλιο "αντίο σεζόν 2017-18! Σε ευχαριστώ για τις αναμνήσεις και τους συμπαίκτες που μου έδωσες. Πηγαίνω σπίτι ως πρωταθλητής!!".
Photo credits: Eurokinissi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.