Την πρώτη δημόσια αντιπαράθεση μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχαν χθες οι Ιταλικοί με τον ελληνικό σιδηρόδρομο, με αφορμή τις καταγγελίες της Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία ότι η εταιρεία αρνήθηκε να εξυπηρετήσει επιβάτη με κινητικά προβλήματα.
Λίγους μήνες μετά τα αλληλομαχαιρώματα σχετικά με το χρόνο παράδοσης των έργων στο Αθήνα - Λιανοκλάδι, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έσπευσε χθες πρώτη να αδειάσει τον ΟΣΕ, υποστηρίζοντας ότι δεν διαθέτει ανυψωτικό μηχανημάτων για να εξυπηρετήσει τα ΑΜΕΑ. Αφορμή ήταν επεισόδιο που διαδραματίστηκε χθες το πρωί στη Θεσσαλονίκη όταν ο επιβάτης ζήτησε να επιβιβαστεί στο τρένο με προορισμό την Αθήνα, χωρίς προηγουμένως να ενημερώσει την εταιρεία όπως προβλέπει ο κανονισμός (σ.σ. ειδοποίηση δύο μέρες πριν την πραγματοποίηση του ταξιδιού).
Η επικοινωνία, όπως αναφέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κρίνεται απαραίτητη για να υπάρχει το κατάλληλο προσωπικό και ο εξοπλισμός, ώστε να μπορούν να αντιμετωπιστούν με ασφάλεια τα αμαξίδια και οι επιβάτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.