Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Σύγκρουση ΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ και «καρφιά» για ρόλους και παραλείψεις

Την πρώτη δημόσια αντιπαράθεση μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχαν χθες οι Ιταλικοί με τον ελληνικό σιδηρόδρομο, με αφορμή τις καταγγελίες της Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία ότι η εταιρεία αρνήθηκε να εξυπηρετήσει επιβάτη με κινητικά προβλήματα.
Λίγους μήνες μετά τα αλληλομαχαιρώματα σχετικά με το χρόνο παράδοσης των έργων στο Αθήνα - Λιανοκλάδι, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έσπευσε χθες πρώτη να αδειάσει τον ΟΣΕ, υποστηρίζοντας ότι δεν διαθέτει ανυψωτικό μηχανημάτων για να εξυπηρετήσει τα ΑΜΕΑ. Αφορμή ήταν επεισόδιο που διαδραματίστηκε χθες το πρωί στη Θεσσαλονίκη όταν ο επιβάτης ζήτησε να επιβιβαστεί στο τρένο με προορισμό την Αθήνα, χωρίς προηγουμένως να ενημερώσει την εταιρεία όπως προβλέπει ο κανονισμός (σ.σ. ειδοποίηση δύο μέρες πριν την πραγματοποίηση του ταξιδιού).
Η επικοινωνία, όπως αναφέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κρίνεται απαραίτητη για να υπάρχει το κατάλληλο προσωπικό και ο εξοπλισμός, ώστε να μπορούν να αντιμετωπιστούν με ασφάλεια τα αμαξίδια και οι επιβάτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.