Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

«Πόλεμος» Νετανιάχου-Ερντογάν μετά τον θλανατο των Παλαιστινίων στη Γάζα

Οι Παλαιστίνιοι κήδεψαν την Τρίτη τους νεκρούς τους μετά την πιο αιματηρή ημέρα στη Λωρίδα της Γάζας εδώ και χρόνια. Τη Δευτέρα, οι ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις σκότωσαν σχεδόν 60 ανθρώπους κοντά στα σύνορα του θύλακα με το Ισραήλ, κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων εναντίον των εγκαινίων της πρεσβείας των ΗΠΑ στην Ιερουσαλήμ. Οι θάνατοι  των Παλαιστίνιων διαδηλωτών από τις σφαίρες, τα δακρυγόνα και τα άλλα μέσα που χρησιμοποίησαν οι άνδρες του ισραηλινού στρατού έχουν οδηγήσει σε έντονο διπλωματικό  παρασκήνιο και σκληρές δηλώσεις. Από τη μία πλευρά οι ΗΠΑ και το Ισραήλ επιρρίπτουν την ευθύνη στη Χαμάς, ενώ από την άλλη αρκετές χώρες μεταξύ των οποίων η Βρετανία, η  Γαλλία και η Ρωσία, που επέκριναν τα εγκαίνια της αμερικανικής πρεσβείας στην Ιερουσαλήμ, τη μεταφορά της οποίας είχαν καταδικάσει και προτρέψει να ακυρωθεί 128 από τα 193 κράτη της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, καταδίκασαν και την ωμή βία από την ισραηλινή πλευρά.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/787870/diplomatikos-polemos-meta-tin-sfagi-ton-palaistinion-sti-g/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.