Άγρια κόντρα μεταξύ του υπουργού Δικαιοσύνης, Σταύρου Κοντονή, και του προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Δημήτρη Βερβεσού, πυροδότησε η παραίτηση του προέδρου του ΣτΕ, Νίκου Σακελλαρίου.
Η αρχή έγινε όταν ο πρόεδρος της ΔΣΑ, σε κείμενό του χαρακτήρισε «καίριες» τις αιτιάσεις Σακελλαρίου, υποδεικνύοντας τον Στ. Κοντονή ότι «το κέντρο βάρους της δράσης του υπουργείου Δικαιοσύνης πρέπει να εντοπίζεται στην ποιοτική αναβάθμιση της Δικαιοσύνης στη χώρα μας, στην αποχή από την προσπάθεια επηρεασμού της Δικαιοσύνης, στην οποία μέχρι σήμερα επιδίδεται ο υπουργός Δικαιοσύνης, και όχι σε επικοινωνιακού τύπου καιροσκοπικές εξαγγελίες».
Σε υψηλούς τόνους απάντησε ο υπουργός Δικαιοσύνης, κατηγορώντας τον Δ. Βερβεσό ότι προχωρά στην εν λόγω επίθεση επειδή θίγονται τα συμφέροντά του από την προωθούμενη τριχοτόμηση του Πρωτοδικείου Αθηνών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.