Στην Αλεξανδρούπολη θα μεταβεί τη Δευτέρα 14 Μαίου ο Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να παραστεί στις εορταστικές εκδηλώσεις για την απελευθέρωση της πόλης.
Την επόμενη ημέρα, Τρίτη 15 Μαίου, ο πρόεδρος της ΝΔ θα θα παραστεί στα Θυρανοίξια του παρεκκλησίου Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στην Ίμβρο, τα οποία θα τελεστούν από την Α.Θ.Π. τον Οικ. Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=679679&catID=1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.