Ο Victor Oladipo πέρα από σπουδαίος παίκτης είναι και καλός στο τραγούδι. Όταν λοιπόν κλήθηκε να αντικαταστήσει τον Kenny Smith στην κυριακάτικη εκπομπή "Inside the NBA", δεν παρέλειψε να δείξει και τις φωνητικές του δυνατότητες, τραγουδώντας μαζί με τον Charles Barkley το περίφημο "New York, New York" του Frank Sinatra!
Το "ντουέτο" είναι απολαυστικό. Και όπως είπε και ο Ernie Johnson στο φινάλε: "το χειροκρότημα είναι το μόνο πράγμα που θα τους σταματήαει"...
Δείτε το απολαυστικό "ντουέτο" στο video που ακολουθεί:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.