Από τον ALPHA στο Έψιλον;
Σάββατο, Μαΐου 05, 2018
Media
Πολύ δύσκολα είναι τα πράγματα για τη συνέχιση της συνεργασίας της Βίκυς Χατζηβασιλείου με τον ALPHA. Από τη μία, τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης που σημειώνει τον τελευταίο καιρό το "Πάμε Πακέτο" στα νεανικά κοινά και από την άλλη, οι κάκιστες σχέσεις με τον αντιπρόεδρο του σταθμού, Δήμο Βερύκιο ενισχύουν το σενάριο που θέλει τη μη ανανέωση του συμβολαίου της.
Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως υπάρχει πρόταση-βόμβα από το "Έψιλον", ώστε η κοινωνική εκπομπή να αλλάξει του χρόνου τηλεοπτική στέγη.
πηγή: http://www.tvnea.com/2018/05/alpha_5.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.