Τι συμβαίνει με το "Πάμε Πακέτο" και το "Φως Στο Τούνελ";
Σε ότι αφορά στον Alpha, εκκρεμούν οι υπογραφές των Νικολούλη, Χατζηβασιλείου. Μπορεί οι «πειρασμοί» να είναι πολλοί αλλά στον Alpha πιστεύουν ότι τόσο το «Φως στο τούνελ», όσο και το «Πάμε πακέτο» θα είναι και του χρόνου στο κανάλι.
Πηγή: Κλεοπάτρα Πατλάκη / yupiii.gr
πηγή: http://www.tvnea.com/2018/05/alpha_45.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.