Ναι, κάπου εκεί ανάμεσα στις ατελείωτες ώρες αυπνίας και στα non stop ταίσματα της μικρής, υπέροχης πριγκίπισσας, η Ελεονώρα ετοιμάζεται να επιστρέψει δριμύτερη στο τηλεοπτικό προσκήνιο.
Φυσικά, αυτή η επιστροφή δεν θα γίνει γρηγορότερα από τον επόμενο Οκτώβριο. Όμως, αυτή η περίοδος που διανύουμε, είναι η περίοδος των ζυμώσεων κι απ ΄ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω, η Ελεονώρα βρίσκεται όντως σε συζητήσεις.
Με άλλα λόγια; Η παρουσιάστρια δεν ανήκει στη κατηγορία εκείνη όλων όσων αυτή την εποχή υποστηρίζουν πως έχουν ζήτηση κι απ ΄άλλα κράτη, αλλά στην πραγματικότητα δεν χτυπάει το τηλέφωνο.
Σύμφωνα ,λοιπόν, με τις αποκλειστικές μου πληροφορίες, η Ελεονώρα κάνει συζητήσεις με τον Alpha. Ναι, ο Alpha είναι το κανάλι μέσα από το οποίο απ ΄ότι δείχνουν τα τηλε-φαινόμενα, η Ελεονώρα θα βρίσκεται και πάλι στους δέκτες μας, την σεζόν 2018-2019.
«…Είναι αλήθεια πως η Ελεονώρα Μελέτη βρίσκεται σε συζητήσεις με τον Alpha. Άλλωστε, αυτές οι συζητήσεις – αν θυμάσαι καλά – είχαν κατ΄ουσίαν ξεκινήσει από πρόπερσι και δεν είχαν προχωρήσει μόνο και μόνο επειδή η Ελεονώρα τα είχε βρει τελικά με τον ΣΚΑΙ…», μου αποκαλύπτουν μέσα από το κανάλι της Κάντζας και σπεύδουν να συμπληρώσουν:
«…Όντως ,λοιπόν, η Ελεονώρα βρίσκεται σε συχνή επικοινωνία με τα στελέχη του Alpha για του χρόνου και μάλιστα; Αυτές οι συζητήσεις της παρουσιάστριας με τους ιθύνοντες του καναλιού, είναι πλέον σε πολύ προχωρημένο στάδιο».
Μάλιστα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η Ελεονώρα συζητά συγκεκριμένα ν΄ αναλάβει την καθημερινή, απογευματινή ζώνη του καναλιού, ξεκινώντας ουσιαστικά, αμέσως μετά την Ελένη Μενεγάκη.
tlife.gr-Νάνσυ Νικολαίδου
πηγή: http://www.tvnea.com/2018/05/alpha_22.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.