Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

Αλλαγές στον μιντιακό χάρτη της Ελλάδας - Συγχωνεύονται Alpha και Star!


Σημαντικές αλλαγές έρχονται στον μιντιακό χάρτη της Ελλάδας, με τη συγχώνευση των τηλεοπτικών σταθμών Star και Alpha, που φαίνεται να προχωράει με γοργούς ρυθμούς.
Πυρετός συσκέψεων επικρατεί στα επιτελεία και των δυο καναλιών, ενώ την Παρασκευή 1 Ιουνίου, στις 10:30 το πρωί, θα πραγματοποιηθεί τριμερής συνάντηση μεταξύ των οργανώσεων των εργαζομένων και των επιχειρήσεων, με αφορμή την επικείμενη συγχώνευση, στο γραφείο του γενικού γραμματέα του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Ανδρέα Νεφελούδη.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, το αντικείμενο συζήτησης θα είναι η προστασία των εργασιακών σχέσεων, όσων εργάζονται στα δύο κανάλια.
Το πρώτο σκέλος του σχεδιασμού, που αφορά τη μετακόμιση των ειδήσεων του ALPHA στο κτίριο του Star μπαίνει σε εφαρμογή, ενώ, ήδη ξεκίνησαν εργασίες, προκειμένου να διαμορφωθούν οι χώροι στον τρίτο όροφο των εγκαταστάσεων του STAR στην Κάτω Κηφισιά, όπου, τον Αύγουστο, θα φιλοξενούνται ο ενημερωτικός τομέας και η αίθουσα σύνταξης του Alpha.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.