Ανοδο κατά 16,7% μέσα σε ένα χρόνο σημειώνουν τα ενοίκια στα παραπάνω από … δυσεύρετα -πλέον- καταστήματα της οδού Ερμού, η οποία φαίνεται να επανέρχεται στις παλιότερες, καλές εποχές, χάρη στους ξένους επισκέπτες της Αθήνας, την ίδια στιγμή που οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων σε πιάτσες που στηρίζονται στην τσέπη του …Ελληνα συνεχίζουν να αναρτούν ενοικιαστήρια χωρίς όμως ανταπόκριση.
Σύμφωνα με την τελευταία ανάλυση της εταιρείας συμβούλων ακινήτων Proprius, η οποία συνεργάζεται για τη χώρα μας με την Cushman & Wakefield, η αγορά των καταστημάτων παραμένει μία αγορά δύο ταχυτήτων, όπου ναι μεν ο «αέρας» έχει επανέλθει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μεταξύ ιδιοκτητών και αλυσίδων που θέλουν να μισθώσουν ένα κατάστημα την κεντρικότερη και εμπορικότερη εμπορική πιάτσα της Αθήνας -κυρίως λόγω της τουριστικής κίνησης που τροφοδοτεί την κατανάλωση στο κέντρο της Αθήνας- ωστόσο οι προοπτικές για την πορεία των ενοικίων στις δευτερεύουσες αγορές παραμένουν πτωτικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.