Τρίτη 8 Μαΐου 2018

Το πρώτο εξάμηνο ΣΥΡΙΖΑ στοίχισε 86 δισ. ευρώ στην Ελλάδα…


Τραγική διαπίστωση του Ρέγκλινγκ που δείχνει πόσο πίσω πήγε η χώρα.


Μπορεί στην κυβέρνηση να ζουν στο δικό τους… διαπλανητικό σύστημα, η πραγματικότητα όμως για την Ελληνική οικονομία δεν είναι καθόλου ευοίωνη. Βολές και προειδοποιήσεις έστειλε στην Αθήνα ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας.
Μιλώντας στο Άαχεν, ο Κλάους Ρέγκλινγκ είπε πως το πρώτο εξάμηνο διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, επί υπουργίας Βαρουφάκη, στοίχησε στην Ελλάδα 86 δισεκατομμύρια ευρώ, επικαλούμενος τις εκτιμήσεις της Τραπέζης της Ελλάδος.
«Η κυβέρνηση το πρώτο εξάμηνο του 2015 προχωρούσε με τον τότε υπουργό Οικονομικών Βαρουφάκη στη λάθος κατεύθυνση: σημαντικές μεταρρυθμίσεις ανακλήθηκαν και κατεβλήθη προσπάθεια να σταματήσει το συμφωνηθέν μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα. Ως αποτέλεσμα, έπεσε η ελληνική οικονομία και πάλι σε ύφεση. Το «Grexit» ξαφνικά έγινε ρεαλιστικό σενάριο. Η Τράπεζα της Ελλάδος εκτιμά ότι αυτός ο λάθος δρόμος κόστισε στην Ελλάδα 86 δισεκατομμύρια ευρώ. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2015, όμως, η κυβέρνηση επέστρεψε στον δρόμο των μεταρρυθμίσεων», ανέφερε ο επικεφαλής του ESM.
Όσον αφορά την προοπτική εξόδου από το Μνημόνιο, ο κ. Ρέγκλινγκ, είπε πως εάν η ελληνική κυβέρνηση εφαρμόσει όλες τις εναπομείνασες μεταρρυθμίσεις αποφασιστικά, θα μπορεί να βγει επιτυχώς από το Μνημόνιο τον Αύγουστο.


Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=81058

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.