
Ποινή φυλάκισης πέντε ετών εξαγοράσιμη προς 40 ευρώ ημερησίως – συνολικά 140.000 ευρώ – για την μίζα ύψους 450.000 μάρκων που έλαβε από τη Siemens, επέβαλλε το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων της Αθήνας στον πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ Τάσο Μαντέλη, ο οποίος πρωτοδίκως είχε καταδικασθεί σε κάθειρξη 8 ετών με αναστολή.
Περισσότερα στο https://fimotro.gr/exagorasima-ta-5-chronia-fylakis-ston-manteli/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.