Πριν 53 μέρες η Δούκισσα Νομικού έγινε μητέρα αφού έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί.
Χθες η παρουσιάστρια ανέβασε μια φωτογραφία της από την πρώτη της βόλτα χωρίς το μωρό της όπου φαίνεται το σώμα της 53 μέρες μετά τη γέννα.
«Η πιο ωραία ώρα για απογευματινή βολτούλα (μετά από 53 ημέρες)» έγραψε στη λεζάντα.
Όπως βλέπετε, δεν δυσκολεύτηκε καθόλου να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης.
πηγή: http://www.markos.tv/doykissa-nomikoy-etsi-einai-soma-tis-53-meres-meta-ti-genna-foto
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.