Προθεσμία έως και το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου θα έχουν πλέον οι ιδιώτες που ενδιαφέρονται - χωρίς όμως να δεσμεύονται- για την αξιοποίηση των 50 ακινήτων ιδιοκτησίας των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (ΦΚΑ) και του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) στο κέντρο της Αθήνας.
Η σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος για την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας των εποπτευόμενων φορέων από το υπουργείο Εργασίας με τίτλο «Ανάκτηση των Ακινήτων του Ιστορικού Κέντρου της Αθήνας - Αξιοποίηση με όρους κοινωνικής ανταπόδοσης», έληγε σήμερα, 11 Μαϊου, τόσο για τους ενδιαφερόμενους ιδιώτες όσο και για τα νομικά πρόσωπα κοινωφελούς ή ανθρωπιστικού χαρακτήρα και τους φορείς κοινωνικής/ αλληλέγγυας οικονομίας, ωστόσο κρίθηκε σκόπιμο να λάβει παράταση λίγων εβδομάδων έως τις 8 Ιουνίου, γεγονός αναμενόμενο με βάση την ελληνική εμπειρία σε ό,τι έχει να κάνει με τις προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος που σχετίζονται με ακίνητα του Δημοσίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.