Κυριακή 6 Μαΐου 2018

ΛεΜπρόν: «Παίζουμε καλά με τον Λαβ στο «5», αλλά…»



Την επιλογή του Τάιρον Λου να χρησιμοποιεί τον Κέβιν Λαβ σχεδόν αποκλειστικά σε ρόλο σέντερ κατά τη διάρκεια της postseason, σχολίασε ο ΛεΜπρόν Τζέιμς.
«Έχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα με τον Λαβ στο «5», ωστόσο πρέπει να ακούσουμε και τις δικές του ανάγκες. Αν υπάρχουν στιγμές στην postseason ή σε έναν συγκεκριμένο αγώνα που νιώθει κάπως εξουθενωμένος γιατί μάχεται με πολλούς αντίπαλους ψηλούς, τότε πρέπει να τον αντικαθιστούμε», ανέφερε ο «βασιλιάς» μιλώντας σε δημοσιογράφους και συνέχισε:
«Πιστεύω ότι ο coach Λου το έκανε αυτό στο ξεκίνημα του Game 7 με τους Ιντιάνα Πέισερς, χρησιμοποιώντας τον Τρίσταν Τόμπσον στο «5» και τον Λαβ στη φυσική του θέση», υποστήριξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.