Αγωγή στην «Εφημερίδα των Συντακτών» κατέθεσε ο Αδωνης Γεωργιάδης διά του δικηγόρου του Αθανάσιου Πλεύρη για τα πρωτοσέλιδα και τα ρεπορτάζ της εφημερίδας σχετικά με το σκάνδαλο Novartis, τις επιστολές Φρουζή και τις αποφάσεις που πήρε ο ίδιος όταν ήταν υπουργός Υγείας.
Η αγωγή περιλαμβάνει τα όσα ανέφερε ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. και στην εξώδικη επιστολή του, την οποία δημοσίευσε η «Εφ.Συν.» με την απάντηση των συντακτών στις 28/3/2018.
Με την αγωγή αυτή ζητάει από την εφημερίδα 300.000 ευρώ και 6.000 ευρώ από κάθε μία από τις συντάκτριες του δημοσιεύματος (Α. Ψαρρά και Ντ. Βέργου).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.