Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Αφιέρωμα του Αρχείου της ΕΡΤ: Η ανταρσία του Α/Τ «Βέλος» – 25 Μαΐου 1973

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με αφορμή τη συμπλήρωση 45 χρόνων από την ανταρσία του Α/Τ «Βέλος», στις 25 Μαΐου 1973, το Αρχείο της ΕΡΤ ψηφιοποίησε και παρουσιάζει στην ιστοσελίδα www.ert.gr και στη διεύθυνση http://www.ert.gr/arxeio-afierwmata/i-antarsia-toy-at-velos-25-ma%CE%90oy-1973/ την εκπομπή «Το κουτί της Πανδώρας – Η ανταρσία του Βέλους», παραγωγής 2002.
Ήταν 25 Μαΐου 1973, όταν ο κυβερνήτης του αντιτορπιλικού «Βέλος», Νίκος Παππάς και το πλήρωμά του, αποχώρησαν από άσκηση του ΝΑΤΟ και κατέφυγαν στο Φιουμιτσίνο της Ιταλίας, καταγγέλλοντας τη χούντα των συνταγματαρχών και ζητώντας πολιτικό άσυλο. Η είδηση της ανταρσίας του «Βέλους» έκανε το γύρο το κόσμου κι αποτέλεσε ηχηρό ράπισμα στη δικτατορία.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.