Μεγάλη ταλαιπωρία αναμένεται ότι θα υποστούν οι επιβάτες τη Δευτέρα λόγω απεργίας στο μετρό – Καταγγέλλουν έλλειψη προσωπικού, ανταλλακτικών και αναλώσιμων υλικών
Κλειστό θα παραμείνει το μετρό τη Δευτέρα, 14 Μαΐου, λόγω της προειδοποιητικής 24ωρης απεργίας που προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ).
Κλειστό θα παραμείνει το μετρό τη Δευτέρα, 14 Μαΐου, λόγω της προειδοποιητικής 24ωρης απεργίας που προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ).
Ως εκ τούτου, αν και τα υπόλοιπα μέσα αναμένεται να κινηθούν κανονικά, μεγάλη ταλαιπωρία περιμένει τους επιβάτες, καθώς οι γραμμές 2 και 3 θα παραμείνουν κλειστές.
Το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ) επικαλείται ως λόγους της απεργίας τις ελλείψεις σε προσωπικό, ανταλλακτικά και αναλώσιμα υλικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.