Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

Μεγάλη ταλαιπωρία για τους επιβάτες του μετρό: 24η απεργία τη Δευτέρα στην Αττική


metro-750x430

Μεγάλη ταλαιπωρία αναμένεται ότι θα υποστούν οι επιβάτες τη Δευτέρα λόγω απεργίας στο μετρό – Καταγγέλλουν έλλειψη προσωπικού, ανταλλακτικών και αναλώσιμων υλικών
Κλειστό θα παραμείνει το μετρό τη Δευτέρα, 14 Μαΐου, λόγω της προειδοποιητικής 24ωρης απεργίας που προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ).
Ως εκ τούτου, αν και τα υπόλοιπα μέσα αναμένεται να κινηθούν κανονικά, μεγάλη ταλαιπωρία περιμένει τους επιβάτες, καθώς οι γραμμές 2 και 3 θα παραμείνουν κλειστές.
Το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ) επικαλείται ως λόγους της απεργίας τις ελλείψεις σε προσωπικό, ανταλλακτικά και αναλώσιμα υλικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.