Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

Προχωρά το σχέδιο για πρωτάθλημα 20 και μετά 12 ομάδων ο Βασιλειάδης!

ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Συναντήσεις με τον ισχυρό άνδρα του Ατρομήτου Γιώργο Σπανό και τον πρόεδρο του Παναιτωλικού Μάκη Μπελεβώνη είχε στο γραφείο του ο υφυπουργός Αθλητισμού Γιώργος Βασιλειάδης προκειμένου να τους παρουσιάσει το πλάνο του για μια Super League η οποία τη νέα σεζόν θα αριθμεί 20 ομάδες!
Πρόθεση του υφυπουργού, όπως τους τόνισε, είναι η ιδέα να υλοποιηθεί άμεσα, από το προσεχές κιόλας πρωτάθλημα, ώστε να γίνει η μετάβαση σε μια Super League 12 ομάδων την μεθεπόμενη σεζόν (2019-20).
Μάλιστα, ο Βασιλειάδης μετέφερε στους δύο παράγοντες ότι έχει το πράσινο φως για να προχωρήσει και από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα!
Σύμφωνα με πληροφορίες ο υφυπουργός παρουσίασε ένα σχέδιο με 20 ομάδες, που θα είναι χωρισμένες σε 5 γκρουπ δυναμικότητας. Σε αυτές τις 20 ομάδες θα είναι και η Κέρκυρα και ο Πλατανιάς που θα... σωθούν, καθώς και η Παναχαϊκή και ο Κισσαμικός που θα είναι σα ν' ανέβηκαν κατηγορία! Και αυτό κόντρα στις προκηρύξεις των δύο επαγγελματικών πρωταθλημάτων και με ειδική νομοθετική ρύθμιση κατόπιν συμφωνίας!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.