Την περασμένη Τετάρτη αποχαιρέτησε το κοινό της σε ένα κλίμα χαράς, αλλά και συγκίνησης. Μάθαμε όμως πως στα παρασκήνια βρέθηκε ο Γενικός Διευθυντής Προγράμματος Γιώργος Ποφάντης, ο οποίος είχε ευχάριστα νέα να της ανακοινώσει. Η παρουσιάστρια δεν αποχαιρέτησε μία και καλή το κοινό της λοιπόν, μιας και ο κύκλος του ΡουκΖουκ ήταν πολύ επιτυχημένος για να κλείσει από τώρα. Η Κατερίνα Παπαμερή από τις δημόσιες σχέσεις προγράμματος του Αντ1, αλλά και casting director, Ανήρτησε μία φωτογραφία στα insta story της γράφοντας: Ραντεβού τον Σεπτέμβριο!


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.