Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την υιοθεσία – 161 «ναι» στη διάταξη της αναδοχής από ομόφυλα ζευγάρια


Ψηφίστηκε με μεγάλη πλειοψηφία από την Ολομέλεια το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης με τα μέτρα για την υιοθεσία και την αναδοχή παιδιών, που αναμένεται να ψηφιστεί το μεσημέρι.

Υπέρ τάχθηκαν ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, ΝΔ, ΔΗΣΥ και Ποτάμι, ενώ το ΚΚΕ δήλωσε «παρών». Χρυσή Αυγή και Ένωση Κεντρώων καταψήφισαν.

Στην ονομαστική ψηφοφορία επί του άρθρου 8 που δίνει τη δυνατότητα αναδοχής σε ομόφυλα ζευγάρια που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, σε σύνολο 264, «ναι» ψήφισαν 161 βουλευτές και «όχι» 103.

Από τους Ανεξάρτητους Έλληνες ο Βασίλης Κόκκαλης έστειλε επιστολική ψήφο, με την οποία δήλωσε ότι καταψηφίζει το άρθρο 8.
Νωρίτερα, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη Βουλή, σε σχέση με το νομοσχέδιο για την υιοθεσία και την αναδοχή, ο Αλέξης Τσίπρας άσκησε σκληρή κριτική στον αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, σημειώνοντας ότι «μπορεί αν θέλει να μας παραδώσει άλλο ένα μάθημα για το ποιος είναι λαϊκιστής και λογαριάζει μόνο το πολιτικό κόστος και ποιος αληθινά φιλελεύθερος».

«Είναι δικαίωμά του κ. Μητσοτάκη και της ΝΔ να το κάνει αυτό» τόνισε ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε: «Εμείς, ειλικρινά, τον ευχαριστούμε γιατί κάνει τα πράγματα πιο καθαρά σε ορισμένους που πιστέψανε ότι είναι δήθεν πολιτικός του φιλελεύθερου κέντρου».

Επίσης, τον χαρακτήρισε βαθιά συντηρητικό, που πολλές φορές φλερτάρει με αναχρονιστικές ιδέες, αλλά φλερτάρει επικίνδυνα και με τον ακροδεξιό λαϊκισμό σε κάθε βήμα που αυτή η κυβέρνηση κάνει σε ζητήματα που αφορούν ατομικά δικαιώματα.



http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=679127&catID=1

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.