Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Αύξηση μισθών για 1.000 εργαζομένους της ΕΡΤ

ερτ3

Ποιους αφορά;

Κατά την έγκριση του Κανονισμού Προσωπικού το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ πήρε μία απόφαση που εδώ και χρόνια είχε μπει στο συρτάρι παρότι αφορά μία περίοδο άνω των 15 χρόνων.

Το όργανο με απόφασή του την περασμένη Δευτέρα αποφάσισε να αναγνωρίσει την προϋπηρεσία των εργαζομένων της ΕΡΤ για το διάστημα 2002-2004.

H απόφαση αφορά περίπου 1000, χαμηλόμισθους στην πλειονότητά τους, εργαζομένους και έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθούν οι αποδοχές των εργαζομένων αυτών.

Σύμφωνα με τις «Τυπολογίες» η απόφαση της διοίκησης έγινε με την υποστήριξη του Υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής Νίκου Παππά.

Η ίδια στήλη της εφημερίδας υποστηρίζει ότι το πάγιο αίτημα της ΠΟΣΠΕΡΤ που τελικά ικανοποιήθηκε βρήκε πολέμιους πρώην στελέχη της ΝΕΡΙΤ-ΔΤ που επιχείρησαν να το «παγώσουν» με τη βοήθεια στελεχών εντός του ραδιομεγάρους της Αγίας Παρασκευής.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.