Με ένα πολύ "ζεστό" standing ovation υποδέχθηκαν οι φίλοι της Ρεάλ Μαδρίτης τον Σέρχιο Γιουλ που έκανε το βράδυ της Τετάρτης (25/4) το ντεμπούτο του στη σεζόν 2017/18.
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Euroleague/eb-news/eb_real_madrid/video-h-ypodoxh-ston-serxio-gioyl.5174642.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.