Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Tραμπ: Ο Πομπέο συναντήθηκε με τον Κιμ Γιονγκ - Ουν

Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανέφερε σε ανάρτησή του στο Twitter ότι ο διευθυντής της CIA Μάικ Πομπέο, τον οποίο επιθυμεί να διορίσει υπουργό Εξωτερικών, συναντήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα με τον ηγέτη της Βόρειας Κορέας Κιμ Γιονγκ-Ουν.

"Ο Μάικ Πομπέο συναντήθηκε με τον Κιμ Γιονγκ -Ουν στη Βόρεια Κορέα την προηγούμενη εβδομάδα. Η συνάντηση διεξήχθη πολύ ομαλά και δημιουργήθηκε καλή σχέση. Τώρα επεξεργαζόμαστε τις λεπτομέρειες της συνόδου. Η αποπυρηνικοποίηση θα είναι σπουδαία για τον κόσμο και για τη Βόρεια Κορέα!", έγραψε ο Τραμπ.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/779855/trab-o-pobeo-sunadithike-me-ton-kim-giong-oun/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.