Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Ο Δήμος Βερύκιος ξεναγήθηκε στο STAR


Την είδηση αποκάλυψε, μάλιστα, η επίσημη ιστοσελίδα του σταθμού (star.gr)!

Στο Star Channel ξεναγήθηκε χθες το μεσημέρι ο Δήμος Βερύκιος από τη Διευθύντρια Ειδήσεων Μάρα Ζαχαρέα. Ο αντιπρόεδρος του Alpha είδε τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις στο κανάλι της Κάτω Κηφισιάς και όλα δείχνουν ότι η συνέργεια μεταξύ Star και Alpha είναι προ των πυλών. Παρούσα ήταν και η Σύμβουλος Ειδήσεων και σχολιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star Κάτια Μακρή.


Η συζήτηση έγινε σε πολύ ευχάριστο κλίμα.  Άλλωστε, η μακροχρόνια πορεία τους στο χώρο της δημοσιογραφίας και της τηλεόρασης έχει «χτίσει» μία δυνατή φιλία ανάμεσά τους, από την περίοδο που η Μάρα Ζαχαρέα ήταν παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Alpha και ο Δήμος Βερύκιος πολιτικός συντάκτης του καναλιού. 


Η συνέργεια βεβαίως θα δρομολογηθεί όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών και η επιλογή των υπερθεματιστών. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.