Κυριακή 8 Απριλίου 2018

«Δεν υπάρχει δίλημμα, εγώ είμαι ο Sixth Man of the Year!»

Την πεποίθηση ότι ο ίδιος θα πρέπει να αναδειχθεί «Καλύτερος Έκτος Παίκτης» τη φετινή αγωνιστική περίοδο εξέφρασε ο γκαρντ των Λος Άντζελες Κλίπερς, Λου Γουίλιαμς.
Σε δηλώσεις του στην ιστοσελίδα «ClutchPoints» και τον Τόμερ Έιζερλι, ο πρώην παίκτης των Λέικερς και των Ρόκετς εμφανίστηκε βέβαιος πως το εν λόγω βραβείο θα καταλήξει στα δικά του χέρια.
«Είμαι βέβαιος ότι κατακτήσω το βραβείο. Είμαι ο πρώτος παίκτης που προηγείται σε μέσο όρο πόντων και ασίστ ερχόμενος από τον πάγκο. Το όνομά μου ήταν στην κουβέντα για το All-Star Game και η ομάδα μου ήταν ανταγωνιστική παρά τα όσα έγιναν. Και αυτό οφείλεται κυρίως σε εμένα», δήλωσε ο 31χρονος άσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.