Παρασκευή 6 Απριλίου 2018

Δούκισσα Νομικού: Πιο όμορφη από ποτέ! Η πρώτη της selfie μετά τον ερχομό του γιου της...



Η Δούκισσα Νομικού είναι αν όχι η ομορφότερη, από τις ομορφότερες Ελληνίδες. Μετά τον ερχομό του γιου της στη ζωή λοιπόν, δεν μένει παρά να έχει ομορφύνει περισσότερο…
Ο κανόνας επιβεβαιώθηκε με την παρουσιάστρια, καθώς χθες ανέβασε την πρώτη της selfie μετά τον τοκετό. Το πρόσωπό της έχει γλυκάνει και η ίδια πόζαρε χαμογελαστή για μία φωτογραφία.
Ομολογουμένως, η μητρότητα της πάει πολύ και αυτό είναι εμφανές.

πηγή: http://www.markos.tv/doykissa-nomikoy-pio-omorfi-apo-pote-i-proti-tis-selfie-meta-ton-erxomo-toy-gioy-tis

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.