Ο Νικ Καλάθης έστειλε τις διαδικτυακές του ευχές για καλό Πάσχα "ανεβάζοντας" στο Instagram ένα story από την ώρα του ψησίματος.
Ο Νικ Καλάθης γιόρτασε την Κυριακή του Πάσχα και μέσω των σύγχρονων μέσων κοινωνικής δικτύωσης ευχήθηκε στους διαδικτυακούς ακολούθους του. Ο 29χρονος γκαρντ του Παναθηναϊκού Superfoods γιόρτασε ψήνοντας... κοντοσούβλι και μέσω story που "ανέβασε" στο Instagram ευχήθηκε "καλό Πάσχα".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.