Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Έκανε like σε post που «έκραζε» τον Γουέστμπρουκ ο Ντουράντ



Συνέχεια στο -ξεχασμένο το τελευταίο διάστημα- σίριαλ της διαμάχης μεταξύ των Κέβιν Ντουράντ και Ράσελ Γουέστμπρουκ έδωσε άθελα του (;) ο σμολ φόργουορντ των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς.
Ο superstar των «πολεμιστών» έκανε like σε επικριτικό σχόλιο για τον πρώην συμπαίκτη του, σύμφωνα με το οποίο ο νυν ηγέτης των Θάντερ ήταν το πρόβλημα όταν οι δύο τους αγωνίζονταν μαζί στην ομάδα της Οκλαχόμα Σίτι.
Λίγη ώρα μετά, και μετά το σάλο που προκλήθηκε στα αμερικανικά ΜΜΕ, ο 29χρονος άσος των Καλιφορνέζων διευκρίνισε πως το like έγινε κατά λάθος και πως στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κανένα θέμα…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.